wtorek, 9 czerwca 2015

Trailer Kosogłosa - tributes unite!

Producentka Igrzysk Śmierci czyli Nina Jacobson poinformowała wszystkich Trybutów na Twitterze, że we wtorek 09.06.2015 roku zobaczymy pierwszy trailer promujący Kosogłosa: część 2.



Zgodnie z umową dzisiaj do sieci trafił zwiastun. Chcę wypowiedzieć się na jego temat, dlatego powstał ten post. Ale ostrzegam, że poniżej znajdą się SPOILERY!
Zacznijmy od cudownego początku czyli ślubu Finnicka i Annie. Zostało to przedstawione tak pięknie, że po prostu byłam od razu zadowolona. Możemy znaleźć przez te nie całe dwie minuty moment przed śmiercią Boggsa czy rozmowę Katniss i Snowa przed zdeptaniem naszego prezydenta przez tłum. Później spadały spadochrony. Już sobie to wszystko wyobraziłam ale większe zamartwianie zostawię sobie na listopad kiedy usiądę na sali kinowej. Moment przez, który moje serce rozpadło się na kawałki, a z oczu płynęły łzy to chwila gdy na ekran weszło Peetniss. To tylko jedno przytulenie ale spojrzenia Katniss i Peety wyrażają więcej niż tysiąc słów...
Zwiastun sprawił, że płakałam, a więc boję się już premiery. Wtedy chyba będą mnie na rękach wynosić bo sama nie dam rady iść...


Jakby ktoś jeszcze go nie widział to zapraszam tutaj. W piątek spodziewajcie się recenzji Papierowych Miast.
Prim Lynn Lancaster
Czytasz? Skomentuj!

2 komentarze:

  1. Musze w końcu obejrzeć pierwszą część. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trailer był świetny! Nie spodziewałam się, że będzie taki długi <3

    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń