czwartek, 25 grudnia 2014

Gwiazdkowe prezenty - bardzo udane ♥

Wszyscy wczoraj wraz z rodzinami zasiedliśmy do wigilijnej kolacji. Chyba najbardziej każdy z nas uwielbia panującą wtedy atmosferę. Jedzenie potraw i dzielenie się opłatkiem, a później rozdawanie prezentów. Może one nie są najważniejsze ale teraz postanowiłam się z wami podzielić tym co dostałam.

The Sims 4 to gra, którą chyba każdy z nas zna. Od trzech lat mam w domu The Sims 2, a wczoraj wreszcie dostałam najnowszą wersję. Cieszę się bardzo, a dzisiejszy ranek spędziłam na grze. Co powiecie na to, że dodam post związany z rodzinami, które stworzyłam?

W poście związanym z moimi najbliższymi książkami, które chce przeczytać zamieściłam ,,Osobliwy dom pani Peregrine". Znalazłam wczoraj ją pod choinką! Książka zawiera ciekawe i dające do myślenia ilustracje. Na razie przeczytałam tylko pierwszy rozdział jednak myślę co będzie dziać się dalej. Spodziewajcie się recenzji za nie długo :)

Zawsze chciałam mieć jakieś ubrania fandomowe. Dlatego, że jestem Trybutką już prawie od roku wypadło na Igrzyska. Odpakowałam wczoraj dwie bluzy. Jedna z Kosogłosem i napisem ,,Down with the Capitol", a druga z cytatem ,,Hope is the only thing stronger than fear.


Tegoroczna gwiazdka była na prawdę udana mam nadzieję, że u was również. A wy co dostaliście? Pochwalcie się w komentarzach :*
Prim Lynn Lancaster

8 komentarzy:

  1. Super bluzy! ;) Ja w Simsy nigdy nie grałam, więc mnie to nie pociąga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest świetny, a prezenty które dostałaś bombowe ;)
    Z tej strony Ola (Mrs.Allison)
    Zapraszam Cię na mojego bloga ;)
    http://amemoriesoflive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty <3 Ja dostałam broszkę z kosogłosem, którą zażyczyłam sobie już po przeczytaniu pierwszej części Igrzysk,dwie książki "Cztery" i "W Śnieżną Noc",koszulkę,firmowe słuchawki i piżamę.U mnie prezenty wypadły nie najgorzej, ale oczywiście wolałabym więcej książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty i blog C:
    Zapraszam:

    burningcandlees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty , zazdroszczę <3
    Ps. Piosenka, którą masz w tle za każdym razem tak mnie wzrusza :)
    Uwielbiam ją !
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać!
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę strasznie bluz :) Sama chciałam dostać tą z cytatem.
    +Masz bardzo fajny wygląd bloga :)
    http://buszujaca-marchewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam na gwiazdkę tą samą bluzę ! (szara) <3

    OdpowiedzUsuń