poniedziałek, 22 grudnia 2014

Książkowe plany ★

Dzisiaj przedstawię wam krótką listę 6 książek lub trylogii, które są na mojej liście do przeczytania. Zajmują one jedne z pierwszych miejsc.

1. ,,Cztery" Veronica Roth

Książka, która miała swoją premierę nie dawno, a opowiada o życiu Tobiasa zanim poznał Tris. Czekam na nią z niecierpliwością głównie dlatego iż jest jedną z części ,,Niezgodnej", a po drugie, dlatego że Cztery jest jedną z moich ulubionych postaci.





2. ,,Osobliwy dom pani Peregrine" i ,,Miasto Cieni - Ransom Riggs

Na tą książkę natknęłam się nie dawno. Po przeczytaniu kilku recenzji bardzo zaciekawiła mnie. Lubię czytać książki o takiej tematyce. Mam nadzieję, że za niedługo będzie w moich rękach. Potem sięgnę za jej kontynuację.






3. ,,Próby Ognia" i ,,Lek na Śmierć" - James Dashner

Te dwie książki to kontynuacje trylogii ,,Więzień Labiryntu. Pierwszą powieść już przeczytałam, a teraz zostały mi pozostałe, które mam nadzieję również okażą się ciekawe.



4. ,,Na końcu tęczy" - Cecelia Ahern

Tytuł książki zmieniony został na ,,Love, Rosie" z powodu pojawienia się w kinach filmu o takim tytule. Książka zapowiada się ciekawie, dlatego od nie dawna jest na mojej liście.





5. ,,Szukając Alaski" - John Green

Książka napisana przez znanego nam autora Johna Greena i postrzegana jest przez jedną z jego najlepszych powieści. Wyznam, że długo już planuję ją przeczytać ale nigdy mi się nie udaję. Jak nie przeczytam wersji papierowej to wezmę się za ebook.





6. ,,Papierowe Miasta" - John Green

Kolejna książka Greena na mojej liście. Przyznam, że tytuł mnie nigdy nie zachęcał jednak gdy sięgnęłam głębiej po recenzję zaciekawił mnie jej przebieg wydarzeń. Czytałam, że nie jest niezwykła ale to nic. Lubię proste powieści.






To byłoby na tyle w dzisiejszym poście. Po przeczytaniu tych wszystkich książek wstawię każdej recenzję.
Prim Lynn Lancaster

6 komentarzy:

  1. Z tych pozycji sięgnę jedynie po "Love Rosie" :) reszta mnie nie interesuje, takie lekkie książeczki, niezbyt ambitne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar w najbliższym czasie przeczytać "Cztery" oraz spoza tej listy "Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar przeczytać te wszystkie co Ty opisałaś w tym poście i wiele więcej.To fajnie, że mamy podobny gust w książkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że mamy podobny gust. Jedną już przeczytałam (Papierowe miasta) i mogę powiedzieć jedynie że się bardzo zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była nudna, usypiająca wręcz... Mało dialogów, grad przemyśleń głównego bohatera, ale Tobie może sie spodob

      Usuń