niedziela, 21 grudnia 2014

Nadrabiam zaległości - trailer ,,Zbuntowanej" ♥

Niezgodni i nie tylko pewnie wiedzą już, że 12 grudnia pojawił się oficjalny trailer ,,Zbuntowanej", a dlatego iż nie miałam wcześniej czasu post na ten temat dodaję dopiero dziś. Pewnie są osoby, które jeszcze go nie widziały więc wstawiam link TRAILER.

Przyznajmy uczciwie, że film ,,Niezgodna" nie był jakiś powalający w przeciwieństwie do książki ale też nie był zły. Były małe niezgodności ale to zdarza się w każdej ekranizacji, która powstała na podstawie powieści. Po zwiastunie ,,Zbuntowanej" nie spodziewałam się niczego specjalnego jednak mimo wszystko długo na niego czekałam. Byłam w tym czasie u koleżanki kiedy link do niego krążył już po internecie. Oglądając go nie potrafiłam uwierzyć w to wszystko na co patrzę. Po raz pierwszy zobaczyłam Evelyn, Johanne i co najważniejsze Uriaha. Moim zdaniem aktor nadaję się idealnie do roli i już nie mogę doczekać się gdy zobaczę go na ekranie kinowym. Tris zdecydowanie nie pasuję w krótkich włosach, a Cztery.. cóż ja mogę powiedzieć? Jak zawsze genialny ♥
Przyznam wam szczerze, że nie mogę doczekać się na marzec! Jeśli film będzie taki jak zwiastun to nie zawiodę się. Oprócz premiery czekam również na soundtrack. Jestem bardzo, bardzo ciekawa jacy wokaliści i zespoły stworzą piosenki do niego.
Zdradzę jeszcze to, że najbardziej czekam na sceny w Serdeczności. To byłoby na tyle!
Prim Lynn Lancaster

3 komentarze:

  1. Również nie mogę się doczekać marca ❤ Też uważam,że Uriah pasuje idealnie ^^
    ❤fooxfireblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze?Niezgodna jako książka jest okropna. Nikomu nie polecam ;) ale film oglądałam i bardzo mi sie podobał. Dzięki za Trailer, ja na niego nie czekałam i nie wiedziałam nawet, że już jest! Na film pójdę, ale po dalsze części książkowe absolutnie nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę już go zobaczyć <3
    a "Niezgodna" jako film mi się podobał

    OdpowiedzUsuń