środa, 17 grudnia 2014

Wymiana świąteczna z Foxfire ♥

Razem z Foxfire (fooxfireblog.blogspot.com) postanowiłyśmy zrobić wymianę świąteczną, która polegała na wysłaniu sobie kartek z okazji Bożego Narodzenia, które jest jak wszyscy wiemy za kilka dni. Koperta doszła wczoraj. Przyznam, że niespodziewanie bo sądziłam, że trochę sobie poczekam. Oprócz ślicznej karty z reniferem paczka zawierała ulotkę z Kosogłosa i kilka drobiazgów. Pewnie zastanawiacie się, dlaczego po prostu nie wzięłam sobie jej z kina. O ile się nie mylę wspominałam, że w moim kinie zabrakło. Dzięki Dominice uzupełniłam sobie moją kolekcję ;3


Swoją kartę wysłałam dzisiaj i mam nadzieję, że dojdzie przed świętami, a powinna. Również do koperty dodałam kilka innych rzeczy jednak nie zdradzę wam co to bo Foxfire zagląda tutaj, a wolałabym, aby była to niespodzianka. Do następnego wpisu!
Prim Lynn Lancaster

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że się cieszysz :)) Czekam na kartkę od Ciebie <3
    fooxfireblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani, dodaj Pani obserwatorów, bo tak zacnego bloga trzeba obserwować. :)
    Serio, blog bardzo mi się podoba, a recenzja "W śnieżna noc" tylko jeszcze bardziej mnie zachęciła do czytania. <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, to koniecznie pokaż, co wrzuciłas, jak już Twoja para wymiankowa otrzyma przesyłkę! :)

    OdpowiedzUsuń