piątek, 19 grudnia 2014

Liam i Jennifer w związku - prawda czy jednak plotka? :>

Od kilku dni w internecie krąży wiadomość o związku Liama i Jennifer. Czy to prawda, a może plotka? W tym wpisie poznacie moje zdanie na ten temat, a w komentarzach możecie podzielić się swoją opinią.


Zaczęło się tak na prawdę od wydania kolejnego egzemplarza magazynu Bravo w, którym Jennifer i Liam pojawili się na okładce okrzyknięci jako para. W artykule podano cytaty, które niby wypowiedzieli oni sami np. ,,Liam odmienił moje życie!". Przyznano również, że ,,para" na razie ten związek ukrywa. Dodano ich wspólne zdjęcia najczęściej pochodzące z premier i wywiadów.

Zdjęcie wzięte ze strony Bravo Polska na Facebooku.


Również mowa o ich związku w polskich programach telewizyjnych takich jak ,,Dzień Dobry TVN". Mówią w nim o tym samym co pisali w Bravo jednak wyznają, że same gwiazdy tego nie przyznały. Z resztą sami posłuchajcie: LINK
Odwołując się do powyższego tekstu. To skoro nie są to potwierdzone informacje to dlaczego o tym mówią. Skąd mogą wiedzieć czy osoba wyznająca tą wiadomość mediom nie zrobiła tego dla sławy, 
pieniędzy. Jennifer wyznała dużo razy w wielu wywiadach, że Josh i Liam są dla niej jak bracia i tak właśnie ich kocha. Głównie dlatego mam wątpliwości.
A więc na razie jest to tylko plotką jednak gdyby była to prawda nie mam nic przeciwko. Ważne jest to, aby Jennifer była szczęśliwa i dobrze ułożyła sobie życie, a gdyby miała z kimś się związać to lepiej żeby był to Liam do, którego ma zaufanie. Ja i tak zawsze będę za Joshifer ale cóż.. pomarzyć sobie można :)
Prim Lynn Lancaster

2 komentarze:

  1. Ja tam nie spekuluję na temat takich plotek, właściwie nie bardzo się nimi interesuję;) prędzej czy później wyjdzie na jaw i wszyscy się przekonamy, choć każda plotka ma jakieś ziarenko prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie warto opierać się na takich magazynach jak Bravo itp. Piszą tam wszystko by tylko przyciągnąć uwagę, a niekoniecznie jest to prawda. Wiele razy się sparzyłam na takich brukowcach, więc im nie ufam. A im chodzi tylko o rozgłos, tym razem im się udało, przecież cały internet huczy teraz o ich związku, czy są razem czy też nie. Nie wierzę w to, ale jeśli to jest jednak prawda, to liczy się szczęście Jen ;* ;)

    OdpowiedzUsuń