sobota, 6 grudnia 2014

Za co uwielbiamy Jennifer Lawrence? ♥

My Jenniderp uwielbiamy Jennifer ♥ Dlaczego? Właśnie w dzisiejszym poście chciałam to wyjaśnić!
Zapraszam was do przeczytania kim tak na prawdę jest Jennifer Lawrence.

                                1. Wie jak skutecznie bronić się przed natrętnymi paparazzi.
                                             
                                                2. Ma świetne poczucie humoru!

3. Robi ,,dziubek'' najlepiej ze wszystkich.    
                                                         
                                                 4. Nie ominie jej żadne zdjęcie...
                               
                                              5. Chociaż jest niezdarna i tak ją kochamy ♥    

                       
Bardzo dziękuje za uwagę w tym poście. Oczywiście tych wspaniałych cech jest tak wiele, że nie zmieściłyby mi się w tym poście. Jestem szczęśliwa, że mogłam tutaj chociaż tyle napisać.

Życzę wesołych Mikołajek! :* O prezentach będzie w poniedziałek!
Prim Lynn Lancaster

8 komentarzy:

  1. Ech, ona jest taka ludzka ;) żadna tam gwiazdunia, po prostu zwykła dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. aww, Jen! malutko powodów, byłabym w stanie wymienić więcej, ale oki nie czepiam się. albo czepiam się. w pierwszym powodzie mogłaś dać zdjęcie gdy bardziej widać parasolkę. może ktoś bardziej załapał by o co chodzi:)
    wszystkiego najlepszego z okazji mikołajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu widać wszystko dokładnie i uważam, że każdy powinien się załapać. A co do tego, że było mało powodów to pisałam, że jest ich o wiele więcej, a ja w poście umieściłam tylko kilka z nich :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ją! ;) Jest najlepsza ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ją lubię:) Taka naturalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza aktorka ♥ Gust co do parasolek ma świetny, a gif z 4 punktu mnie rozwalił :D
    ♡http://fooxfireblog.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń