niedziela, 21 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Miała pojawić się w tym poście recenzja serii ,,Rywalki" jednak miłą niespodzianką była nominacja od Izabelli z bloga: isareadsbooks.blogspot.com do Liebster Blog Award.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który ciebie nominował. Obowiązkiem jest także wklejenie znaku LBA do wpisu.




1. Film, czy serial na podstawie książki?
Nie zdarzyło mi się oglądania jeszcze serialu, który powstał na podstawie książek. Kocham ekranizacje, dlatego zdecydowanie wybieram film.

2. W świecie, której książki chciałbyś się znaleźć?
Krainy w książkach, które czytam zazwyczaj są okrutne. Tutaj apokalipsa, tam wstęp do wojska i tak dalej. Chyba jedynym miejsce z książki, które by mi pasowało to Amsterdam z Gwiazd Naszych Wina. Z tego co mi wiadomo to piękne miasto.

3. Dekorujesz swój pokój nawiązując do książek/filmów?
Jasne, że tak. Mój pokój można uznać za fandomowy. Na ścianach wiszą plakaty, a na regale stoją książki. Taki motyw i od razu chce się w nim przebywać.

4. Wolisz kupować ubrania, czy książki?
Zdecydowanie książki. To daje mi frajdę, a kupno ubrań niestety prawie wcale mnie nie cieszy. Taka już po prostu jestem.

5. Czy jest taka rzecz, której nie żałujesz, że zrobiłeś mimo, że wszyscy ci odradzali?
Wszyscy odradzali mi założyć tumblra ale w końcu mimo wszystko go utworzyłam i nie żałuję bo jest całkiem przydatny. Niby taka drobnostka ale jednak coś.

6. Twój ulubiony napój?
Lubię wszystkie. Od napoi gazowanych po klasyczną herbatę.

7. Jesz/pijesz podczas czytania?
Nigdy tego nie robię bo znając moją osobę ubrudziłabym książkę albo bym ją polała więc wolę nie ryzykować.

8. Czy kiedykolwiek nazwałeś lub chciałeś nazwać zwierzę po bohaterze książki/filmu?
Nigdy mi się to nie przydarzyło ale uważam, że takie imiona to świetny pomysł!

9. Twój ulubiony gatunek książki?
Fantasy, science fiction. Lubię praktycznie każdy ale te dwa są najlepsze.

10. Czy kiedykolwiek poznałeś kogoś przez internet z kim utrzymujesz kontakt?
Oczywiście. Mam wielu przyjaciół internetowych, z którymi świetnie się dogaduję mimo dzielącej nas ilości kilometrów. Posiadamy wspólne zainteresowania, o których możemy rozmawiać.

11. Odżywiasz się zdrowo, czy raczej jesz to, na co masz ochotę?
Staram się nie przesadzać ale jem nie przejmując się zwykle wagą. Po to istnieją produkty, aby nie odżywiać się samymi sałatkami.

Moje pytania:
1. Jeżeli miałabyś okazję zaprosić trzech bohaterów z książki do domu to kto by to był?
2. Jesteś oszczędna czy wręcz przeciwnie?
3. Lubisz patrzeć na regały z książkami nawet jeśli nie zamierzasz nic kupować?
4. Dogadujesz się z ludźmi otaczającymi cię na co dzień czy wolisz przyjaźń internetową?
5. Co sądzisz o dziewczynach, które lubią grać w gry? A może sama to robisz?
6. Jaka jest twoja cecha, która cię wyróżnia?
7. Planujesz wydać książkę? Jeśli tak to o czym ona będzie?
8. Czy przywiązujesz się do swoich idoli?
9. Co było twoją pasją w dzieciństwie?
10. Lubisz dzielić się swoimi planami ze znajomymi czy wolisz zachować je dla siebie?
11. Interesujesz się modą czy raczej ją olewasz i chodzi w tym co ci się podoba?

Nominuję:
krolowamoli.blogspot.com
ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com
mojeksiazkoweniebo.blogspot.com
wymarzona-ksiazka.blogspot.com
about-katherine.blogspot.com
czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
thievingbooks.blogspot.com
uwielbiamlitery.blogspot.com
wantescape.blogspot.com
marcepanowerecenzje.blogspot.com
read-me21.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Hej, hej :D
    Dziękuję za nominację!

    1. Jeżeli miałabyś okazję zaprosić trzech bohaterów z książki do domu to kto by to był?
    Zdecydowanie chciałabym się spotkać z moim trio detektywów - Sherlockiem Holmesem, Herkulesem Poirotrem i Jane Marple! Czyż to spotkanie nie byłoby interesujące?! A ile bym się o sobie dowiedziała...!

    2. Jesteś oszczędna czy wręcz przeciwnie?
    Tak, jestem oszczędna, ale po prostu mam to we krwi. Szacunek do zarobionych pieniędzy "odziedziczyłam" po mamie, która od najmłodszych lat nie zabraniała, lecz pytała - "czy to naprawdę jest ci potrzebne?" itd!

    3. Lubisz patrzeć na regały z książkami nawet jeśli nie zamierzasz nic kupować?
    Zdecydowanie! Uwielbiam!

    4. Dogadujesz się z ludźmi otaczającymi cię na co dzień czy wolisz przyjaźń internetową?
    I taką, i taką bardzo sobie cenię! Jednakże - wiadomo - bardziej mi zależy na tych ludziach, którzy otaczają mnie w "realnym" świecie.

    5. Co sądzisz o dziewczynach, które lubią grać w gry? A może sama to robisz?
    Hobby jak hobby! Kiedyś też namiętnie grywałam w gry - dla czystej rozrywki.

    6. Jaka jest twoja cecha, która cię wyróżnia?
    Ciężko stwierdzić. Choć podobno wyróżnia mnie optymistyczne spojrzenie nawet na te naprawdę trudne przeżycia, doświadczenia :) No i... gadulstwo! Wszędzie mnie pełno!

    7. Planujesz wydać książkę? Jeśli tak to o czym ona będzie?
    Się okaże :) Lecz do tego daleka droga! Nie interesuje mnie pisanie dla samej siebie o byle czym. Dla mnie książka musi nieść przekaz i być napisana dobrze. Nienawidzę, gdy ktoś podejmuje się tematu, o którym nie ma bladego pojęcia! A do tego potrzeba doświadczenia życiowego, które pojawia się dopiero z czasem.

    8. Czy przywiązujesz się do swoich idoli?
    Nieee... nigdy nie miałam czegoś takiego, że musiałam mieć wszystko co związane z moimi "idolami". Choć z drugiej strony mam jednego ulubionego aktora - Jakub Gierszał - obejrzałam wszystkie filmy z jego udziałem. Oprócz tego bardzo cenię sobie Ewę Chodakowską! Tylko czy to moi idole? Bardziej to ludzie, którzy robią coś naprawdę fajnego, pożytecznego, a przy tym są dalej normalnymi ludźmi!

    9. Co było twoją pasją w dzieciństwie?
    Choć to będzie dziwnie brzmiało - częściej pisała własne historie, niż czytałam książki. Ale to taka bardziej "rozrywka". Hmmm.... wiesz, to trochę trudne pytanie, bo wiele pasji dalej we mnie jest. Nie ma czegoś takiego, że coś zaczynam i nie kończę - a wręcz przeciwnie. I tak oto dalej uwielbiam grę na pianinie i skrzypcach!

    10. Lubisz dzielić się swoimi planami ze znajomymi czy wolisz zachować je dla siebie?
    Zależy co to za plany. Jak na przykład myślę o tych, które muszą się wydarzyć w ciągu roku - to tak, chętnie o tym z kimś rozmawiam, często proszę o radę; jednakże gdy chodzi o te, które wiem, że mam do nich daleką drogę - to nie, to zachowuję dla siebie.
    W ogóle bardziej wolę działać niż tylko mówić.

    11. Interesujesz się modą czy raczej ją olewasz i chodzi w tym co ci się podoba?
    Moda nigdy nie była i raczej nie będzie pasją. Nie przywiązuję dużej uwagi do ubrań albo do tego, by się wyróżniać. Ubieram się jak chcę. A że na przykład lubię chodzić całkiem elegancko - to chodzę elegancko. Gdy mam ochotę na zwykłą bluzkę i jeansy - to chodzę w nich.

    Dziękuję bardzo za wszystkie pytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :) Postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili.
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za nominację! postaram się odpowiedzieć na pytania kiedy tylko znajdę wolną chwilkę :)
    ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! Odpowiem w czasie wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń