wtorek, 7 kwietnia 2015

Żyję i powracam z fan fiction!

Ten post jest reklamą, a także wytłumaczeniem. Nie pisałam tutaj przez długi czas, dlatego chcę was przeprosić i zapewnić, że w najbliższym czasie znajdziecie tutaj nowe recenzje książek:
Wróć, jeśli pamiętasz - Gayle Forman
Wybacz, mi Leonardzie - Matthew Quick
Jedną z nich dodam nawet za chwilę lecz chcę zachęcić was również do zerknięcia na mój blog z opowiadaniem fan fiction na temat Głodowych Igrzysk, których główną bohaterką jest Primrose Everdeen. Jeśli chcecie się do niego dostać wystarczy kliknąć. Za wszystkie komentarze na prawdę dziękuje i rozdziały będą pojawiały się regularnie czyli co tydzień, a może nawet wcześniej ale będą to wyjątki
.
Pozdrawiam!
Prim Lynn Lancaster

3 komentarze:

  1. No to czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu pojawiło się na mojej drodze coś co mi przeszkodziło w dodaniu recenzji. Pojawią się wkrótce :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa... nigdy nie miałam w ręku żadnej książki Matthewa Quicka. Może mnie zachęcisz bardziej, bo "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" wydaje mi się być ciekawą lekturką.

    OdpowiedzUsuń