wtorek, 19 maja 2015

#ReadyforScorch czyli trailer ,,Prób Ognia''.

 Dzisiaj 19 maja, a to wyjątkowa data dla wszystkich fanów trylogii ,,Więzień Labiryntu". Otóż dokładnie za 128 dni do w kinach będziemy mogli obejrzeć ,,Próby Ognia" czyli jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów w 2015 roku.
 Po długich oczekiwaniach kilka dni temu dowiedzieliśmy się o tym, że trailer ekranizacji będziemy mogli zobaczyć już nie długo. Taką wiadomość ogłoszono na oficjalnym profilu Jamesa Dashnera.


Dokładnie o 15:00 w sieci pojawił się pierwszy trailer zapowiadający film ,,The Scorch Trials" z udziałem między innymi Thomasa Sangstera i Dylana O'Briena. Naszym oczom w tym dniu ukazał się również oryginalny plakat kinowy, który możecie zobaczyć wchodząc tu.

Moja opinia na temat tego zwiastunu?

Musiałam obejrzeć go kilka razy zanim przypomniałam sobie wątki z książki, których dotyczyły wybrane sceny. Od razu wyłapałam niezgodności z powieścią ale to normalne podczas kręcenia filmów na podstawie książek więc nie przejęło mnie do zbytnio. Zaniepokoiła mnie tylko jedna rzecz. Czy tylko mi się wydawało jakbym widziała fragmenty z Leku na Śmierć? A może po prostu czytałam wszystkie części dawno, że już nie pamiętam? Ja będę upierała się przy pierwszej wersji ale wszystko okaże się we wrześniu. Jestem zadowolona z dobrania aktora grającego rolę Szczurowatego. Pasuje idealnie. Jakby odtworzyli jego obraz z mojej wyobraźni tak samo jak było z Pogorzeliskiem. Zdecydowanie za mało pokazali inne postacie, a za to skupili całą uwagę na Thomasie ale w końcu jest głównym bohaterem. Cały internet jest zapełniony atakami fangirl na te kilka sekund ze sceną pod prysznicem co bawi mnie cały dzień. Podsumowując te kilka minut nie może pokazać jaki będzie film tak bardzo jak nam się wydaje. Wszystko okaże się na premierze.
Kto jeszcze nie miał okazji go obejrzeć to wejdźcie tutaj.
Prim Lynn Lancaster
#ReadyforScorch

2 komentarze:

  1. trailer jest genialny!
    nie mogę się doczekać filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trailer na razie sobie daruję (chociaż ciekawa jestem go na maksa), bo ''Więźnia Labiryntu'' jeszcze nie oglądnęłam, a nie chcę sobie robić żadnych spoilerów :)

    OdpowiedzUsuń