niedziela, 24 maja 2015

YouTuberzy - kim tak naprawdę są?

Jak wiemy jest wiele ludzi na polskim rynku, którzy osiągnęli sukces dzięki filmikom na stronie YouTube. Kim tak na prawdę są?
Zainteresowanie nimi wzrosło kilka lat temu. Dzięki poczuciu humoru chwycili za serca dzieci, młodzież jak i dorosłych. Każdego obowiązuje systematyczność w dodawaniu filmów. Istnieją kanały gamingowe, modowe oraz pełne różnych vlogów. Przez gwarantowaną zabawę podczas odcinków z ich poszczególnych serii ludzie aktywnie udzielają się pod ich postami na Instagramie czy Facebooku.
Moje zainteresowanie nimi wzrosło 4 miesiące temu kiedy natrafiłam na odcinek ,,Zniszcz Ten Dziennik" nagrany przez ekipę Terefere, który możecie zobaczyć tu. Od tego czasu zaglądałam również na kilka kanałów, które wymienię poniżej.

• JDabrowsky 

Bycie sobą, genialne poczucie humoru to jego główne cechy dzięki, którym jest świetnym youtuberem. Do tego kontakt z fanami, którego nie ma żaden inny chłopak nagrywający na youtube. To co robi jest wyjątkowe ♥

• Pozostali członkowie Terefere czyli Smav, Kiślu, skkf i Thor.

Razem są jak świetnie dogadujący się bracia. Wspólne odcinki nagrywają raz na jakiś czas przez ilość kilometrów jaka ich dzieli. Jednak możemy oglądać ich odcinki na własnych kanałach prowadzonych samodzielnie. Tak jak już wspominałam kolejna dawka humoru na ich odcinkach.

• Rob$on

Jego kanał jest stworzony w sam raz dla mnie. Te same fandomy, pasje i ci sami idole.
Wpadłam na jego aska. Śledziłam go, a dopiero później dowiedziałam się, że jest youtuberem znanym przez większość fandomerek. Ma świetny kontakt z fanami jak i dodaje genialne recenzje książek. Warto zajrzeć na jego kanał.


A więc to byłoby na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że wam się spodobał. 
Nie długo na blogu pojawi się recenzja:
Prawie, jak gwiazda rocka.
Prim Lynn Lancaster

1 komentarz:

  1. Uwielbiam kanał Rob$ona choć ostatnio mało nagrywa :-/

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń